Офіційно

На українських трасах планують робити дорожню розмітку зі світловідбиваючими вставками для підвищення безпеки руху у вечірній час, – Лев Парцхаладзе

У змінах до ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» унормовано можливість використання дорожньої розмітки зі спеціальними світловідбиваючими вставками. За підрахунками експертів, це на 70% покращить видимість на дорогах у вечірній час, що, у свою чергу, дозволить суттєво посилити безпеку дорожнього руху.

Про це повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

«Продовжуємо впроваджувати сучасні ідеї для підвищення безпеки руху на українських дорогах. Наприклад, вводимо можливість проектувати на трасах дорожню розмітку зі світловідбиваючими вставками, які дозволять покращити видимість для водіїв у вечірній час. За своєю суттю вони нагадують принцип дії катафоту. Цей світловідбивач зазвичай використовують на фарах автомобілів чи велосипедів. Світловідбиваючі вставки на дорожній розмітці могли би вирішити проблему з підсвічуванням трас у нічний час і їх більш реально робити, ніж, наприклад, ту ж саму люмінесцентну розмітку», – сказав він.

ЛевПарцхаладзе пояснив, що такі світловідбиваючі вставки можуть також розташовуватися для позначення острівців безпеки, пішохідних переходів та велодоріжок. Технічні вимоги до проектування світловідбиваючих вставок прописані у ДСТУ 4036-2001 «Безпека дорожнього руху. Вставки розмічальні дорожні. Загальні технічні вимоги».

Зміни до ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» розроблені ДП «ДерждорНДІ», вже затверджені та будуть опубліковані найближчим часом.

Державні будівельні норми (ДБН) – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення.

 kmu.gov.ua
 

Офіційно: