Офіційно

В НУОУ розпочалося проведення комп’ютерної двосторонньої оперативно-стратегічної командно-штабної воєнної гри за стандартами НАТО

14 травня, на базі рухомих та стаціонарних навчальних командних пунктів, Центру імітаційного моделювання, навчального центру Національного університету оборони України імені Івана Черняховського зі слухачами випускних курсів очної та заочної форми навчання розпочалося проведення комп’ютерної двосторонньої оперативно-стратегічної командно-штабної воєнної гри (КШВГ) за стандартами НАТО, яка у зазначеному форматі проводиться вперше.

Протягом п’яти днів дії слухачів оцінюватимуть керівництво КШВГ на чолі з першим заступником начальника університету генерал-лейтенантом Віктором Тарасовим, науково-педагогічні та наукові працівники кафедр, інститутів та центрів вищого військового навчального закладу за напрямками діяльності.

Основна мета проведення комп’ютерної двосторонньої оперативно-стратегічної командно-штабної воєнної гри – встановити рівень практичних умінь слухачів в організації оперативного планування відповідно до процедур держав-партнерів Північноатлантичного альянсу, обміну інформацією, проведенні розрахунків з використанням навчальної АСУВ “Славутич” в інтересах прийняття рішень та оформленні оперативних, бойових документів.

Дослідницькими цілями КШВГ є пошук ефективних методів підготовки військ (сил) до ведення операцій (бойових дій) в умовах застосування сучасних та перспективних засобів збройної боротьби, а також вивчення та пошук шляхів удосконалення методів практичної роботи командирів і штабів щодо підготовки операцій, управління з’єднаннями та військовими частинами під час виконання бойових завдань.

Варто зазначити, що під час командно-штабної воєнної гри велика увага приділятиметься здатності (спроможності) слухачів застосовувати процедури оперативного планування ОРР (Operational Planning Process) за стандартами НАТО щодо оформлення оперативних, бойових документів, у тому числі графічних, для уточнення національних оперативних стандартів, процедур вироблення та прийняття рішень.

Проведення комп’ютерної двосторонньої оперативно-стратегічної командно-штабної воєнної гри у навчальному закладі є завершальним етапом підготовки військових фахівців стратегічного та оперативного рівнів. Її організація сприяє розвитку у слухачів навичок державного і військового управління, аналітичного мислення, формує в офіцерів самостійність та творчість під час виконання функціональних обов’язків, вчить оперативно приймати рішення в обстановці, що швидко змінюється.

Прес-служба Національного університету оборони України


 mil.gov.ua
 

Офіційно: